Hej igen

Undra hur många gånger jag har skrivit "nu jävlar är jag igång igen" och sen blir det dött ändå ett tag.. Aja så kan det gå, man tappar motivationen för saker går upp och ner men nu tänkte jag försöka skriva lite om vad som händer. Kan inte lova att jag kommer skriva massa inlägg varje dag osv, skriver mest för min egna skull så jag har lite nedskrivna minnen sen när Missy inte längre är min.

Missy mår iaf som en liten stjärna och är glad som en solstråle. Hon har fått tagit det lite lugnt ett tag men nu är vi tillbaka igen :) I går gick det jättebra när jag red, satt bara och log. Har börjat galoppera nu också och hon tycker det är så kul, mega pigg. Tror hon mådde bra av en liten vila, känns som hon faktiskt har blivit mycket starkare.

Som sagt, kul att vara "tillbaka" :)
Kram!


Kommentarer
Postat av: Charlotta Lundblad

Jaaaa!!! Åh saknar er!!!!!! <3

Svar: Jag saknar er med Lotta!! Din nya häst är så fin :D <3
Elinore

2013-01-24 @ 19:17:31
URL: http://audinadenfina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0