Kärlekens dag i dag



Hej på er alla fina där ute! I dag är det alla hjärtans dag! Älskar när det är något högtid eller osv, som födelsedagar, älskar det! Allt som man ska fira lite extra är så roligt!
 
I tisdags så vilade Missan och i går red jag henne. Det gick bra men jag känner verkligen att jag skulle behöva lite hjälp från någon tränare. Jag har inte tränat för någon tränare på nästan ett halv nu pga omständigheterna.. Men jag och mamma ska kolla runt lite och har hittar några tränare som jag ska försöka få lite hjälp av. Man behöver trots allt lite hjälp då och då.

I kväll blir det ett ridpass på Missy, berättar i morgon hur det gick :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0