Tisdag 28 feb

Jag har gått och fått influensan som går runt alla just nu så idag fick Emelie rida Missy istället för mig. Jag har ridit henne lite lätt några dagar, men jag orkar inte. Det blir för jobbigt när man hostar hela tiden och sen så är det inte heller bra att rida eller anstränga sig när man är sjuk. Men det gick i alla fall jättebra när Emelie red Missy, hon såg super fin ut! :) Så skönt att kunna få en andra hand ibland som i mitt fall när man är sjuk eller när det kan vara svårt som det även kan vara. Alla behöver vi lite hjälp :)

Åh vad jag saknar det här! Men snart är våren här :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst har du fyllt 18? Ska du ha ponnyn kvar i alla fall?

2012-02-29 @ 09:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0