Tisdag 27 september

Red lektion i dag för Ludde och det gick sååååå bra :D Vi började lektion med att rida i galopp då jag först skulle rida på 5 serpentiner som gick bra. Därefter började vi med att träna på enkla byten. I början blev de lite sådär, då jag inte riktigt fick till en bra skritt men sedan när vi kom på en grej som jag skulle tänka på så fungerade det jätte bra :)

I traven sen gick det nästan bäst :D Jag vill verkligen att mina händer ska bli bra och stilla nu så i dag valde jag själv att rida med spö mellan händerna när jag satt ner på henne och det hjälper verkligen jätte bra :D Ett tips verkligen om du tycker det är svårt att hålla dina händer stilla :D Det är as bra, hade mycket lättare att hitta min balans då också :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

sv: jaha okej! :)) Åh tack! :D

Fin design du har nu! :D

2011-09-30 @ 22:24:50
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0