Fredag 23 september

I går fick Missan vila för Emelie, min syster, fyllde år i går så vi var ute och firade henne då och då hann jag inte ut till stallet efter jobbet. Men i dag så red jag dressyr på henne inne i ridhuset. Det gick bra hon kändes fin. Red mycket tempoväxlingar så hon verkligen lyssnar på mina hjälper snabbt och fokuserade även mycket på att få ut halsen på henne.

I galoppen red jag lite förvändgalopp och tränade på lite enkla byten. Fast jag la in mycket längre skritt så hon inte skulle veta när hon skulle fatta galopp igen, varierade skitt stegen för varje byte. Men det gick också jätte bra!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vart jobbar du ? :D

2011-09-27 @ 06:50:55
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0