Söndag 8 maj - TÄVLING

Bättre sent än aldrig haha ;) Tävlingen i söndags gick jätte bra!! Det var allsvenskan div 1 och det var andra omgången som var på Täby ryttarcenter.

På framridningen kändes Missy jätte bra! Har nästan aldrig haft så bra känsla på en tävling förut :D Sen gick vi in på banan och blev lite små spänd men vi gjorde det bästa vi kunde ändå utav situationen och jag var jätte nöjd ändå men programet. Vi några små missar där hon blev lite "rädd". Ena var i första mellantraven då hon blev rädd för något bakom mig tror jag precis när jag red i hörnet och då kom vi in i mellantraven med för mycket fart så då slog hon över till galopp. Men den andra mellantraven gjorde hon jätte bra och fint! Skänkelvikningarna gick också jätte bra :D Galoppen kändes också bra, mellangalopperna gick jätte bra :D

Jag fick 66,85% och kom på 5:de placering individuellt och det bästa av allt var att vi VANN I LAG igen :D Gud vad kul det var! Vi blev jätte glada :D Bästa Sjövillan!! Nu laddar ni till finalen, får se hur det går :) Då blir det min och Missys första LA:P1 :D Ska bli spännande :D

Bilder från dagen :D

 

 

Gulle Delle och Missy :D


Kommentarer
Postat av: Jenni

Vad skoj :D Gratttis!

2011-05-11 @ 22:55:00
URL: http://jennikristensson.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

Grattis, så himla duktiga! :D

2011-05-11 @ 23:13:32
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Grattis :D om du har nån film kan du väll lägga upp den?? Vore super kul att se :D

2011-05-12 @ 20:17:58
Postat av: anna

Grattis :D

2011-05-12 @ 22:56:45
URL: http://aanniiiss.blogg.se/
Postat av: Olivia

GRATTIS!!!!!! BRA JOBBAT! :D Lycka till i finalen håller tummar och tår

2011-05-14 @ 14:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0