Söndag 29 maj

Red lite lätt dressyr på Missy i dag ute i padocken. Det gick jätte bra! Hon kändes super fin, fast hon har vilat. Så var hon förra gången också när hon fick vila flera dagar och kändes jätte fin när jag började rida igen :) Det är alltid roligt! Hon var bra i takten i dag också i traven som kan bli lite för snabb ibland. Red nästan bara på raka linjer, lite innan för spåret, i traven för att träna balansen på Missy och mig. Det gick också jätte bra! Duktiga tjejen!

I galoppen sen gjorde jag mycket övergångar och det gick jätte bra! Hon svarade jätte fint på hjälperna och gjorde jätte fina galoppfattningar sen :) Så himla roligt nu när allt börjar falla på plats! Min flicka börjar bli stor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0