Onsdag 9 mars

Skrev inget i går eller i måndags för jag hade så mycket att göra men i måndag så vilade hon som hon oftast brukar göra :) I går så red jag lektion och det gick sådär, det var väldigt svårt i går med allt. Dör på min sits ibland, det känns som man tränar och tränar och ändå blir det aldrig bättre, eller hur? Brukar ni också känna så ibland? :/

Men i dag då så kunde inte jag åka ut till stallet för jag hade ett stort prov i morgon i skolan och var tvungen att plugga, slutar även så sent på onsdag i skolan så då fick Emelie rida Missy idag. Det hade gått jätte bra med henne och hon sa hon kändes jätte fin! :)


Kommentarer
Postat av: Ebba

Härliga bilder! :)

2011-03-15 @ 11:14:10
URL: http://dressyrvshoppning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0