Kategorier på plats

Ja precis som rubriken lyder så har jag fixar några olika kategorier. Har skapat kategorier som heter tävling, videos, dagens outfit och läsarfrågor. Så om man är sugen på att att bara läsa om mina tävlingar exempel så kan du klicka på kategorin "tävling" så finns alla tävlingar där, eller se igenom "dagens outfit" för att se vad jag brukar ha på Missy.


Hoppas ni tycker det var en bra sak för det tyckte jag haha! Tycker det kan vara roligt i bland och kolla igenom mina tävlingar samtidigt och slippa gå igenom alla sidor för att hitta tävling för tävling. Så har man alla på en och samma sida kan man säga.

 


Kommentarer
Postat av: Lovina

Chrille tycker jag ska kunna rida ihop han haha

2011-03-25 @ 22:00:55
URL: http://lovinalovqvist.blogg.se/
Postat av: Sofie Kjellver

sv: Jag ska jobba hos Stockholms hamnar, i 4 veckor :) Vet faktiskt inte vad det är för jobb uppgifter vi kommer göra :)

Det är jättebra med olika kategorier måste jag säga! :D

2011-03-25 @ 22:01:14
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0