Fredag 11 mars

Har glömt att skriva att jag ska tävla i morgon på Mantorp :D Ska rida en LA:1 som en första start på terminen :) När jag kom till stallet började jag göra i ordning Missy och gick sen upp till ridhuset. Det gick jätte bra med henne. Red inte så hård utan red igenom några programdelar ur programet som kändes jätte bra! Red med remen i dag så jag kunde hålla i den i ytter tygeln och bli stadigare i handen som kan vara lite svårt ibland :)

Efter jag hade ridit henne så fixade jag henne lite och gjorde henne fin inför i morgon :) Blev kvar i stallet ganska länge i dag för jag packade iordning allt så jag bara behöver knoppa henne och så i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0