YES, NU ÄR VI IGÅNG IGEN!

Lite tråkigt när bloggen har varit lite död som man kan säga haha, men det var bara för Missan har haft lite sommarlov :D Men nu har jag äntligen börjat sätta igång henne igen, har skrittat i tre dagar och i går började jag jogga igång henne så nu har jag joggat henne två dagar. Jag ska jogga henne i morgon också, så då fick hon skritta tre dagar och sen joggat tre dagar, inte för fort fram :)

Jag ska också rida en häst i stallet i två veckor nu då hon som äger hästen, Michelle, är utomlands och har roligt :D Det är samma tjej som äger de andra två hopphästarna jag brukade rida :D Men nu har hon bara en kvar i stallet som heter Pinne, eller han kallas för Pinne och heter Energy och är också en hoppponny :) Det gick bra med honom i dag när jag red han. Red bara grundläggande i dag på honom så jag lär känna honom. Gjorde bara halter och övergångar hela passet och det kändes jätte bra på slutet :)


Kommentarer
Postat av: Angelina Svedbo

Åh har saknat din uppdatering! men tycker helt klart att du borde bli bättre på att uppdatera! Din blogg är grym,du rider grymt bra och har en galet fin ponny!

2011-07-11 @ 19:12:06
URL: http://dressyrungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0