Måndag 10 januari

I dag var jag i stallet på morgonen och red. Hjälpte även Emelie som jobbar i stallet så det skulle gå lite smidigare. Men i alla fall det gick jätte bra när jag red Missan. Joggade henne bara lite lätt, red ingen galopp i dag faktiskt. Hade henne jätte låg i formen hela tiden och red på stora volter och sperpentiner och hon blev jätte bra! Hon brukar vara lite svår dagen efter hon har vilat men idag var hon ovanligt fin! :D Duktiga Missy <3

Jag har på att jag måste förstå fixa lite mer vardags ridbilder, har nästan bara tävlingsbilder när jag rider henne. En sak som måste fixas :D


Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken fin ponny! :)

2011-01-11 @ 22:17:27
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0