Torsdag 17 februari

I dag har jag ridit två hästar, Missy och sen så red jag en liten d-ponny som heter Mossy. Det är en jätte söt hopponny och hon som äger honom var borta i dag så det var därför jag hjälpte henne med att rida honom idag så han inte behövde vila :) Men det gick bra med honom, lite annorlunda ridning mot Missy men han är rolig och jätte snäll!

Sen så red jag lektion på Missan och då hade jag lektion tillsammans med Emelie :) Vi har haft det förut också och det är kul att göra det ibland för då får man ändå rida och försöka lite själv men samtidigt få lite hjälp och tips. Men det gick jätte bra mot slutet i dag. Hittade en helt ny känsla och sätt på henne som gick jätte bra! Red även utan stidbyglar så jag ska komma mer ner i sadeln, måste rida mer utan stidbyglar så jag lär mig sitta ner! :)

Juste jag glömde ju att skriva hur det gick med Missy i går. Emelie red henne i går för jag hade ett stort prov i dag i skolan så var tvungen att vara hemma och plugga.. Tur att jag har min syster som kan hjälpa mig :)

Jag han tyvärr inte ta någon outfit bild idag.. :(



Kommentarer
Postat av: Katrine

Var har du köpt skydden som du har på bilden? de är jättesnygga! ;)

2011-02-17 @ 23:56:49
URL: http://entraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Katrine

Var har du köpt skydden som du har på bilden? de är jättesnygga! ;)

2011-02-17 @ 23:57:07
URL: http://entraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0