Torsdag 10 februari

Red lektion idag och det gick sådär. Kändes som jag hade hela Missy i mina händer, speciellt i galoppen också. Kändes som jag inte kunde sitta ner i dag haha konstigt Men sen mot slutet blev hon fin så det var skönt att hon blev lättare i handen och kunde sätta sig på sina bakben. Men det blir lite så ibland att när hon är lite spänd och tittig så är jag där på "vakt" hela tiden för att typ "rädda" henne och det kan jag inte göra länge. Nu är hon inte lika lite länge utan nu är hon stor och hon får klara sig själv lite, annars kommer hon blir helt chockad jag inte kommer göra det på exempel tävling eller något sådant :) Sen när jag la ner henne i traven kändes hon jätte fin :) Det är alltid bättre när det går sämre i början och det blir bra på slutet än att det känns bra i början och dåligt på slutet, eller hur? :)

Min baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0