Lördag 26 februari

I dag har jag varit duktig och ridit 3 hästar :D Först red jag söta Kudden och det gick helt okej med honom. Red bara grundläggande saker på honom som temopväxlingar och övergånar på fyrakanten, volter och serpentiner. Efter honom red jag Mossy och det gick bra med honom också. Tänkte och gjorde samma saker med honom också, mycket tempoväxlingar :)

Sedan när jag var klar med dem två så var det bara min pärla kvar att rida. Red lite dressyr i dag också, hade tänkte rida ut med det blev lite ändrade planer så ska göra det i morgon i stället :) I alla fall det gick JÄTTE bra med henne idag! Den den "aha-upplevelsen" jag fick på lektion i torsdag fungerar verkligen jätte bra på henne. Får henne så bra i handen när jag rider dem där tempoväxlingarna.

I galoppen sen kändes hon också jätte bra! Red lite tempoväxlingar där också och övergångar, fattningar. Red också lite förvänd galopp som gick jätte bra! :)


Kommentarer
Postat av: Lovina

Vill se bilder på dom andra hästarna, vore jättekul om du la upp bilder och info om alla hästarna på Sjövillan :)

2011-02-27 @ 18:00:42
URL: http://lovinalovqvist.blogg.se/
Postat av: Sanna

ser härligt ut MEN USCH VA TRÖTT JAG PÅ SNÖ :( låt de bara blir vår känner jag!! :D

2011-03-01 @ 00:51:45
URL: http://sannainees.blogg.se/
Postat av: N

Ni är så fina! Jag tycker det skulle vara roligt om du la upp bilder på alla dina rosetter och priser du har vunnit! Det är väl typ grymt många? :D

2011-03-01 @ 11:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0