Måndag 4 april

I dag var jag och Missy och red på en clinic som Ludde hade på min förra ridskola Gladö ridsällskap. Det var jag och Missy, Emelie och Kanyon, Ella och Della och Lotta och Audina som red. Det gick jätte bra och det var super kul!! Jag och Ella red tillsammans då visade skritt och trav. Vi gjorde myckt övergångar och tempoväxlingar och pratade mycket om sitsen och balansen :) Alla tyckte clinicen var jätte bra och det var jätte kul att träffa alla min kompisar där :D

Några bilder från i går som Nina fotade, kommer lite mer bilder sen som jag lägger upp :)


Emelie & Kanyon


Jag och Missy


Ella & Delle


Ludde, Emelie & Kanyon och Lotta & Audina



Kommentarer
Postat av: viccy

vad roligt att få rida på en clinic. så himla fin kanyon är :)

2011-04-05 @ 16:03:16
URL: http://viccystraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0