Tisdag 28 sep

I dag har jag både ridit Kanyon och Missy. Skulle ha ridit lektion på båda två men fick bara på Kanyon men ska få lektion på Missy i morgon istället. Det gick i alla fall jätte bra med Kanyon, han var jätte fin. Speciellt i traven, hittade en jätte bra känsla och takt. Gjorde lite byten i dag = så roligt!!

Sen när jag hade ridit Kanyon så var det bara och fixa i ordning min lilla kärlek. Men henne gick det dock inte lika bra att rida. Hon var jätte svår i dag och ja, men hon kändes ändå fin på slutet så det var ändå bra. Men skönt att få hjälp i morgon med henne i alla fall :)

Gammal bild på mig och Kanyon :)


Kommentarer
Postat av: loisa

sv: ja det ser ut som så!

vet du i vilken prisklass den ligger i ungefär?:)

2010-09-29 @ 15:44:50
URL: http://sorino.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

Vendela blir också grymt svår såhär på hösten :( Het och spänd, energi överallt och hela tiden. Skitsvårt att rida + att man blir irriterad fast man inte får bli det! Kämpa på!

2010-09-30 @ 19:43:29
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: miriam

sötaa

2010-10-04 @ 16:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0