Torsdag 19 nov

I dag hade jag lektion och det gick jätte bra. Galoppen gick super bra idag. Tränade mycket på förvändgalopp som går jätte mycket bättre nu för hon har fått mycket bättre balans :) Vi tränade också på enkla byten och lite mellangalopper som också gick jätte bra. I traven gick det också bra. Hade lite svårt att hitta balansen ibland och inte hålla balansen i handen men jag tränar på det :) Tränade på lite skänkelvikningar och öppnor som gick jätte bra :) Sen på slutet tränade vi lite mellantraven som gick jätte bra, hittade min balans ovanligt bra i mellantraven för kan ha svårt att sitta i den men jag bestämde mig för att nä nu jag ska f*n sitta ner, haha :D Hon har börjat länga så fint nu :D :D

I morgon tror jag att jag ska longera Missan berättar hur det gick :) JUSTE, tusen tack för alla förslag som några av er gav, jätte bra och alla ska jag försöka få med :)


Kommentarer
Postat av: sussi

ja mellantrav är inte lätt.. min har rätt mkt gång å då är det inte roligt alla gånger. Men ja tycker att ju bättre d lär sig anv kroppen å länga på rätt sätt ju lättare blir det å länga dem. Då sugs man ner i sadeln istället för å studsa omkring.. :)

2010-11-19 @ 13:40:45
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0