Måndag 15 nov

Äntligen fick jag rida min lilla flicka idag, som jag längtar, fast det bara var 6 dagar typ haha ;) Men tog det bara lungt i alla fall och bara joggade igenom henne. Hon kändes jätte bra. I traven red jag bara på serpentiner och volter men övergångar och i galoppen låg jag och bara rullade i en frisk galopp i lättsits. Hon kändes jätte fin i galoppen, galopperade verkligen igenom hela kroppen. Härlig känsla :)

I morgon ska jag inte rida min lektion eftersom jag satt igång henne i går och då blir det lite hårt så ska nog köra något samma upplägg som jag gjorde idag på ridpasset. Hoppas ni har haft en bra dag som jag :)


Kommentarer
Postat av: sussi

va fina ni är på bilden =)

låter som ett klokt upplägg, särskilt när man tagit tänder så är det ju bra å ta det stilla å lägga ribban lägre så de inte blir tjafsiga lr man hamnar i konflikt, det kan man lix ta en annan dag :P

2010-11-16 @ 13:38:05
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fina !

2010-11-30 @ 08:54:04
URL: http://www.ethorsen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0