Läsarfråga

Jag har inte läst din blogg så länge så jag undrar vem är Emelie? Och vem är Canyon? Är de din andra häst? Isåfall hur är han att rida? Nu blev de många frågor.:) tack annars för en jätte fin och inspererande blogg

SVAR: Jätte bra fråga för det är många som undrar det också :) Emelie är min syster som är 20 år (född 1990) och Kanyon är hennes häst. Jag brukar rida honom ibland, ibland när Emelie inte kan eller något sånt eller så brukar vi byta hästar för rolighetens skull :) Han är jätte rolig att rida, en känslig liten häst som gör allt för sin ryttare typ. En riktig läromästare som man lär sig mycket på, finns nog ingen snällare häst i världen :) Åh tack så jätte mycket själv, roligt att bloggen kan ge insperation till er :)

Emelie och Kanyon, fina tillsammans eller hur? :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilket jätte fin bild :)

2010-11-10 @ 19:29:35
URL: http://elinlagervall.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jätte fina :)

2010-11-10 @ 20:37:20
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0