Fredag 5 nov

Helt sjukt att det redan är november, tiden går fort. Men idag red jag lille Kanyon, skrittade ut på honom. Emelie han inte ut i dag då hon skulle bort så då tog jag honom. Det var jätte mysigt, red när det var solnedgång ute, så härligt! Det är faktis lite skönt i bland att skritta ut helt själv, kan rensa hela huvudet men alla tankar som far runt eller hur? Men sällskap är också roligt :D Flickan min fick vila idag, hon har gått så bra och ganska hårt dem senare dagarna så det passade då bra eftersom hon inte vilade i måndags som hon brukar göra ;)


Tog lite bilder när jag och Kanyon skrittade ut :)

Haha, det var meningen att Kanyons hela huvud skulle vara med på bilden men fick inte plats haha ;)

 

Myste lite med Missan när jag borstade henne :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Va mysigt de lät :) rida i solnedgången!

Jag tycker det är pefekt att tänka igenom livet när man skrittar ut själv!

2010-11-05 @ 19:46:15
URL: http://elinlagervall.blogg.se/
Postat av: Lovina

sv: måste ju börja rida häst, men känns supertråkigt :(

2010-11-05 @ 23:00:57
Postat av: Anonym

Jag har inte läst din blogg så länge så jag undrar vem är Emelie? Och vem är Canyon? Är de din andra häst? Isåfall hur är han att rida? Nu blev de många frågor.:) tack annars för en jätte fin och inspererande blogg/ Fanny

2010-11-07 @ 15:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0