Fråga till er mina läsare

Hej på er underbara läsa. Jag tänkte nu bara kolla med er om det är något mer vi vill att jag ska skriva om? Vet att det är många som tycker att det är tråkigt att bara läsa om vad man gör på dagarna med sin häst så undara om det är något extra speciellt ni vill läsa om?

Ska göra et inlägg om all min utrustning på Missy, måste även bli bättre på nyare bilder och tänkte fixa lite mer filmer. Kanske filmer från några lektion eller något sånt :) Är några intresserade av "outfits" bilder eller vad jag och Missy har på oss när vi rider? Eller ett inlägg om hur jag "läger upp" min tävlings dag ungefär, vad jag gör och så vidare från början till slut av tävlings dagen?  :)

Är några av förslagen bra och roliga så säg gärna till vilka/vilken ni tycker om. Alla förslag är jätte bra och jag blir jätte glad för allt!! :D Tack!


Kommentarer
Postat av: Jennie Kristensson

Mer bilder :) o ja, de du skrev är väl bra förslag, fast du kan ju skriva ett i taget och sen efter ett tag skriva ett nytt, om du förstår vad jag menar :) annars super bra blogg!

2010-11-16 @ 21:50:05
Postat av: viccy

allt du skrev låter bra :)

jag gillade framför allt inlägg med tävlingsupplägg. själv är jag ganska oerfaren med tävlingar( köpte en outbildad häst på 7 år, men vi har kämpat nu i snart 3år med mkt strul. till våren kommer vi starta lb-la :) ) vore kul o få tips från dig som tävlar mkt o lyckas bra :D

2010-11-16 @ 21:53:10
Postat av: Din hooooneeeeeeeey

du ska skriva mer om MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG / See ya don´t want to be yaaaaaaaa

2010-11-16 @ 21:53:37
Postat av: Amanda

Jag måste nog hålla med dom andra och säga att förlägen du gav lät väldigt skojiga :) och kanske något inlägg om vilka övningar du tycker ger dig och missy mest när du rider typ vilken övning som är din favorit och sånt :D <33

2010-11-16 @ 22:11:23
URL: http://amandalqvist.blogg.se/
Postat av: sussi

ja det har ja en halvbl valack på 174.

Går LA men behöver sätta bytena bättre

för Msv..

Skulle tycka det va intressant å höra hur

du tänker när du lägger upp ditt träningsschema,

alltså inte bara Mån, tis osv utan hur du tänker å varför.. :) annars hade du ju många bra idéer själv.. :)

2010-11-17 @ 10:40:09
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: sussi

va kul att du tycker det... :)

va är det för stam på din å hur stor är han

2010-11-18 @ 10:27:35
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej, jag skulle vilja ha träningstips, olika ridövningar, tips för att få hästen tävlingsfin, om du tränar något utöver ridningen, om du använder massör, kiropraktor eller liknande till din häst, vad du brukar äta iinnan ridning och efter, och ja massa tankar från träningar och tävlingar :)

2010-11-18 @ 14:10:59
Postat av: Anna

Kul att läsa mer om "outfits" och utrustning. Vad du tipsar om, lite "anitingen eller" :D Bra blogg!

2010-11-18 @ 17:24:15
Postat av: Jessica

vilken fin bild!! :)

jätte fin häst du har verkligen! :)

2010-11-19 @ 14:04:50
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0