Tisdag 4 maj - PROGRAMTRÄNING

Idag var det prgramträning hemma hos Lottis och Katrines gård för Roger Olsson som var super roligt och bra. Jag red lag 2003 programet och det gick helt okej bra, är nöjd! Men hon var jätte spänd. När jag red fram ute på deras utebana så var jag själv och hon gnäggade som en galning och var spänd som jag vet vad. Sedan när jag skulle rida fick jag lugna ner henne lite först genom att trava henne i ridhuset och så. Sedan började vi. Vi började med att prata lite och han berättade lite saker och så. Sedan skulle vi göra så att först skulle jag rida igenom programet utan att dömde eller något, bara tittade hur det såg ut. Efter det skulle vi prata lite och sedan skulle jag rida igenom det igen och då dömde han + gav tips.

När jag red igenom programet första gången så kändes det bäst men sedan när jag skulle rida igenom det i igen så gick det bra men inte lika bra som första gången. Halterna gick inte så bra då dem fungerade jätte bra innan och så. Men jag är nöjd ändå och fick jätte bra feedback tillbaka som var roligt :D Han tyckte att hon var jätte fin och att jag red henne jätte bra så det var super roligt att höra.

Kamerna kom tyvärr inte med för den hade inga batterier.. :/

Kommentarer
Postat av: Issa

Jag är stolta över er <3 På fredag åker vi igen :D

2010-05-04 @ 21:07:30
URL: http://isabelleserrander.blogg.sesa
Postat av: Issa

Du och jag ella, du och jag <3



vad gör du 30e maj? :)

2010-05-04 @ 21:37:04
URL: http://isabelleserrander.blogg.sesa
Postat av: Lina Renström

Vad roligt :D

2010-05-05 @ 10:57:25
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0