Lördag 22 maj

Ja, i dag red jag barbacka på Missan och det gick hur bra som helt. Hon tyckte det var så skönt och hon gillade det verkligen, vart jätte avslappnat och lung. Eftersom det fungerade så bra så skrittade jag och Emelie som också red barbacka på Kanyon ut en lång sväng :) Det var så härligt väder ute så det var mysigt att sitta barbacka då och bara va och njuta :D

Efter vi hade ridit och var klara med dem så släppa jag ut Missy och Kanyon i gräshagarna. Hon hade fått massa bet från mygorna kan jag tro eller andra knott på halsen så satte på henne sitt flugtäcke :)

Så här glad vart dem två :)


Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius -Tävlingsryttare med världens finaste ponny

söta :D

2010-05-23 @ 20:44:22
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

Haha, buspållar! :D

2010-05-23 @ 23:04:31
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0