Fredag 28 maj

I dag åkte jag och mamma med Missy och kollade hennes sadel hos Ellen. Det gick jätte bra och det var inget fel med den sadeln som jag har nu, utan den låg jätte bra på henne. Men vi kom fram till att jag ska ha en annan sadeln som passade mig mycket mer. Båda sadlarna passade henne lika bra så det spelade ingen roll för Missys del då men eftersom jag har så svårt med min sits och den sadeln som jag har nu är så platt så gör det att det blir svårt att sitta och hitta min blans.

Allt var mycket bättre med den andra sadeln, kunde hitta min balans mycket bättre och jag vart mer stabilare i min ridning så det var jätte bra. Kom även mer ner i sadeln med den här :) Vi vet dock inte när jag får den men tidigast i juni om allt fungerar med leveransen och så :) Lägger upp en bild på den sen när jag får den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0