Fredag 21 maj

Missy har fått ett litet skavsår på ryggen så då har hon blivit lite öm där så jag och Ludde kom fram till att jag bara ska ta det lungt med henne i en vecka typ och bara rida barbacka :) Skönt för henne att få ta det lite lungt för det har varit så mycket saker som har hänt på senaste - tävlingar, programträngen, "hemliga" saken och så vidare så det blir nog bra. En hel slappweekend för henne :D Skulle ha tävlat i morgon men strök mig då för att ta det lite lungt i stället :)

Så i morgon ska jag rida barbaka på henne för första gången. Har faktis aldrig gjorde det förut på henne och tror inte heller någon annan har gjort det heller innan jag fick henne så det ska bli roligt och se hur hon reagerar på det :D Berättar i morgon hur det gick!

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0