Måndag 8 mars

Åkte till stallet idag så jag var där vid halv 8 för att jag börjar så sent på måndagar i skolan. Så var och gjorde iordning Missy tilll Ludde som rider henne på måndagar. Det gick jätte bra när hon red och hon var jätte fin. Hon tyckte hon kändes bra occh bra välriden så det var jätte roligt att höra. Så himla roligt den här perioden nu när hon har blivit så stark att man kan börja göra lite mer saker på henne, super roligt! :)

Efter hon hade ridit henne så gjorde jag iordning henne och släppte ut henne i hagen. Sedan gick jag in i stallet och mockade till henne och gjorde hennes mat. Ska ta kort och visa er vad hon äter, massa massa mat :) I morgon har jag lektion, skriver hur det gick! Ha det bäst :)


Kommentarer
Postat av: isabelle

sv: okej, tycker hon sr himla trevlig ut :) Vad tävlar ni för något? :)

2010-03-08 @ 20:39:04
URL: http://carstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0