Fredag 19 mars

Ingen lektion den här fredagen heller.. Men men jag red ändå i ridhuset med henne. Red även Kanyon idag, super roligt var det! Först så red jag fram Missy och Emelie Kanyon och sedan så bytte vi hästar så hon red Missy och jag Kanyon. Vi gjorde det för att jag ska få träna på att rida förvänd galopp och så bra men Kanyon för han är bästa löromästaren. Emelie hjälpte mig lite med honom och det var super roligt. Förvända gick jätte bra och så gjorde jag också några galopp ombytten. Sjukt roligt det var!

Missy var JÄTTE fin med Emelie. Tänk om man kunde rida som henne, skulle vara en dröm men som tur är kan hon hjälpa mig. Hon gjorde mycket förvänd galopp på henne. Både runt fyrkanten, serpentiner och på volter och hon var verkligen jätte fin :)

Kommentarer
Postat av: sara

lägg ut video på kanyon :D

2010-03-21 @ 21:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0