Söndag 13 juni

I dag hoppade jag med Missan och det var sååå roligt! :) Det var jag, Isabelle och Lotta som red tillsammans och vi hoppade för Helena (Luddes dotter). Ska lägga upp en bild senare så ni får se hur bana såg ut som vi hoppade. Missy var jätte duktig och tyckte det var så roligt, ville bara springa på och hoppa, haha. Det är så roligt för hon blir bara bättre och bättre för varje gång vi hoppar och det är de som är så roligt men ungponnysar att man ser hela utvecklingen när dem blir starkare och bättre :) I dag hoppade vi nog det högsta vi har gjort jag och Missy tillsammans, 70 cm hoppade vi. Haha inga höjder här men det är högt för oss ;)

I morgon ska jag och M åka på den lilla hemliga saken, roligt!! Hoppas ni har haft en super bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0