Torsdag 8 juli

Hoppade i dag och det var så roligt och Missy var så duktig! Hoppade 1,10m i dag, helt sjukt roligt högsta Missy har hoppat hitils :D Vi hoppade stuts i dag som var roligt och bra för Missy, lite teknikövningar och hennes hoppteknik har blivit så mycket bättre nu. Hon blir verkligen bätte för varje gång vi hoppar för nu hoppar hon verkligen, super roligt! :D Det som jag verkligen ska tänka på till nästa gång vi hoppar är att jag kan och måste börja ge henne mer hand över sprången för nu är hon så säker så jag behöver inte vara på vakt eller ni förstår :) Några tips som man kan få av er om det är någon hoppryttare som läser bloggen? Jag är tacksam för allt :D

Efter jag var klar så gick vi ut och hoppade spånbalar igen, haha det var så roligt vilket Missy också tyckte :D Hade med mig kameran så Emelie tog kort på mig när jag hoppade spånbalarna :D





Hon hoppade stort här det är därför jag ser ut som jag drar i henne men jag var inte berädd på att hon skulle hoppa så stort så det är därför haha ;)


Haha snygg bild, jag ser helt sjuk ut men Missy var så söt på den så jag var tvungen att lägga upp den :)




Det här var sista gången jag hoppade över dem och hon vart väldigt trött så därför hoppade hon inte upp sig så bra här som hon gjorde innan :) Men hon tyckte det var roligt ändå, så duktig hon är :D

Kommentarer
Postat av: Karro

vilka otroligt härliga bilder över spånbalarna!

Hon hoppar ju verkligen jättefint! :D

2010-07-08 @ 22:20:59
URL: http://karrodandy.blogg.se/
Postat av: viccy.

hihi, rolig idé att hoppa över spåbalar :D

2010-07-08 @ 22:21:45
Postat av: Karro

sv: förstår det! vill ockå kunna hoppa med min galning, men precis som med allt annat så är han lite för knäpp för det :P heh :D

tack så mkt :D

2010-07-09 @ 11:27:03
URL: http://karrodandy.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

Gud vad fina bilder! Själv har jag aldrig tänkt på att man kan hoppa över spånbalar, hehe! Måste jag faktiskt prova någongång! :D



Ni är dessutom jättefina! :D

2010-07-09 @ 13:00:50
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: Lovisa

haha kul att hoppa över spånbalar! :P Fina bilder med! =)

2010-07-17 @ 22:25:47
URL: http://puissance.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Härlig häst du har! :)

När du hoppar stuts är det lätt att träna just dig som ryttare. Du får mer än ett "språng" att göra rätt och korrigera dig och du får mer känsla i det hela. Även bra och träna stus utan att hålla i tyglarna alls då man som ryattre inte kan lägga någon tyngd alls i tyglarna :) bara några tankar :)

2010-07-23 @ 20:33:53
URL: http://ulrikasvensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0