Onsdag 30 juni

I dag det varit en lång dag i stallet, har ridit 3 hästar i dag :) Först på morgonen red jag ut på Calven igen tillsammans med Sissel, det gick jätte bra och var roligt! Sen efter jag allt var klart med honom så skulle jag rida Kanyon för Emelie kunde inte komma ut i dag. Skrittade ut på honom vilket också gick bra. Det var mysigt och lite skönt att skritta ut själv och bara sitta och tänka på allt :)

Sen när Kanyon var färdig så var det bara den viktigaste saken i mitt liv kvar. Red ut på henne med Sissel igen som red på Billy den här gången. Det gick jätte bra och Missy tyckte det var roligt att springa av sig :)

Missy från i dag efter vi hade ridit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0