Lördag 24 juli

Lång dag i stallet idag, härligt! Tog hand om tre hästar i dag, fast red bara en. Mockade till Boy, Missy och Kanyon och så red jag Kanyon :) Missy myste jag bara med och pysslade om och Kanyon red jag lite dressyr på.

Det jag gjorde på Kanyon i dag var lite skänelvikningar i traven och arbetade på volter, fyrkantspår och det kändes jätte bra. I galoppen gjorde jag mycket förvänd galopp på serpentiner, passar på att träna på det när jag rider honomn :) Gjorde även lite galoppombyten på honom vilket gick super! As roligt!! :D

I morgon ska jag äntligen sätta igång min lilla prinsessa!! Åh har längtat tills att få rida henne men det var bra för henne med vila också :) Det behöver dem våra små djur!

Körde på samma outfit på Kanyon idag, gillade den på honom ;)

Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius -Tävlingsryttare med världens finaste ponny

SV: Tack :D Ja han är grymt snygg, Jarno :D

japp du vann ju min lila tävling haha :D

2010-07-24 @ 22:44:12
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0