Onsdag 27 jan

Idag tänkte jag rida ut i snön men det gick ju inte för det är ju storm ute.. Och jag ville inte heller rida i ridhuset pga hur det är nu men det blir nog bättre! Så då fick lillen vila istället men det tyckte hon nog om, hon var så glad! :D åkte dit efter skolan och började mocka. Gav henne lite spån och så det var mysigt och sedan borstade henne lite och kollade så allt var bra och rätt men henne :D

I morgon blir det inget stall för mig, är ledig i morgon från stallet så då vilar Missy också :D

Kommentarer
Postat av: HONEEEEEEEEEY

thanks tönt! orkade inte bry mig att du har ett par :P det är ju bara ett par leggins ;)

2010-01-28 @ 21:50:46
URL: http://maandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0