Onsdag 3 feb

Som sagt så var jag ju och red på Solna ridklubb idag för att vi hade idrottsdag i skolan. Haha ja det var verkligen en stor skillnad från lilla Missan. Fick en jätte gullig och super snäll lilen svart stor häst. En riktig ridskole häst var det som visste precis vad man skulle göra och då.

Sedan så åkte jag ut till min stora kärlek!! Longerade henne idag och det gick super bra. Longerade inte så länge men hon vart jätte fin på slutet :D Sen när jag var klar så fixade jag henne och borstade ett tag, sen mockade. Efter det var klart så skulle Emelie rida lektion som jag tittade på. Han var super fin och det gick toppen för dem!!

En liten video från longeringen :)


Jag & M färdiga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0