Onsdag 17 feb

Det var longering i dag! Det gick så jävla bra och hon var super fin! Hon brukar alltid vara lite "springig" i början men nu var hon jätte lung och duktig! Tror att hon har blivit lite bättre på min hjälper nu från marken med min röst och så nu när jag har longerat henne några veckor nu :) När jag hade longerat klar så gick jag upp till stallet och borstade av henne och sedan mockade. När allt det var klar så fixade jag det sista med hennes mat och hjälpte Emelie sen med Kanyon när hon var klar från lektionen!

Just det! Lille Kanyon fyller år idag, hela 15 år fylde han, grattis på dig lille farbror!


Foto: Elinore Jonsson


Kommentarer
Postat av: minna

asså shitpomfritt vad kanyon är snygg!!! och emelie och han passar perfekt :D<3

2010-02-18 @ 08:14:43
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut video på honom o emelie ? asså lektion eller ngt? :)

2010-02-18 @ 20:25:09
Postat av: Elinore

SV anonym: Jo självklart det kan jag fixa! :D

2010-02-19 @ 09:06:23
URL: http://etraningsdagbok.blogg..se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0