Måndag 22 feb

Idag så skulle Ludde ha ridit Missan men det gick inte rida idag för det är för kallt ute och så går det inte heller att vara i ridhuset för att dem måste ta bort all snö på taget så det inte brakar.. Men det skulle dem göra snart så då kan man rida där igen! Så idag tog jag det lungt med Missan. Jag och Emelie skrittade ut med dem i solen. Men gud vad kallt det var!! Helt sjukt, jag var lila i ansiktet när vi kom tillbaka, haha! En isbit var jag igen! Men Missan var pigg och glad i alla fall och det är de som är viktigaste :D

Just det efter stallet så åkte vi till en hästbutik som ligger jätte nära stallet. Dem hade nämligen stor REA där så då köpte vi ett nytt tjockt vinter täcke till Missy som hade 30 % på. Jätte bra! Det var ett Amigo täcke 370g, det var som gjort för Missan. Passade henne jätte bra! Lägger upp en bild i morgon så får ni se hur det ser ut! :)

Hoppas ni har haft en jätte bra dag i det fina värdet :)


Kommentarer
Postat av: c

Vilken affär? :)

2010-02-22 @ 21:09:28
Postat av: Elinore

SV c: Strutsen tror jag den heter ;)

2010-02-22 @ 21:25:36
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0