Måndag 1 feb

Var i stallet tidigt i dag. Började så sent i skolan så då tänkte jag att jag ändå kan åka till stallet innan och se när Ludde rider Missan. Hon skulle rida henne kl 08.00 så jag var där vid halv åtta och började göra iordning henne. När jag var klar med henne gick jag till ridhuset och ledde fram henne. Sedan kom Ludde och började rida. Åh hon var super fin och hon tyckte hon kändes jätte bra. Hon brukar alltid kännas lite svårare i höger att ställa i men nu var det jätte bra där och hon tyckte hon kändes jätte bra så det var super roligt eftersom hon inte rider henne lika ofta längre :) När hon var klar sen så gjorde jag iordning henne och släppte ut henne i hagen och sedan mockade. Det var super skönta att vara i stallet innan skolan, tror jag ska göra det nästan varje måndag.

Sen vid 5 åkte jag och kollade när Emelie red för Lussan. Det såg jätte fint ut och hon tyckte det gick bra. Filmade lite p kameran men det är så dålig kvalité på filmen så det vart ingen.. Men men i morgon har jag lektion, hoppas det kommer gå bra! Ha det bra kompisar

Åh vad jag blir sugen på att tävla när man tittar på tävlingsbilder :)


Kommentarer
Postat av: Lina Renström

SV: Tack :D:D:D

2010-02-02 @ 16:05:59
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0