Lördag 6 feb

Jag och Emelie jobbade i dag i stallet så hela dag vart det! Gud som vi har skrattat, haha att små saker kan vara så roligt ;) Men i alla fall allt gick super bra i stallet. Vid två tiden så red jag Rocky som ägs av en tjej i stallet som heter Rebecka. Red ut på honom med Emelie, Agnes och Vickan så ett litet gäng vart vi, mysigt!

När vi var klara med det och hästarna var klara så gick vi vidare till nästa hästarna vi skulle rida fast nu var med Missy och Kanyon. Vi gjorde iordning dem och sedan red ut. Det gick jätte bra med dem också och Missan var jätte duktig som ville gå först i dag också. Hon har blivit så duktig min lilla älskling!!

Gammal bild på mig, Missy och Emelie :)


Kommentarer
Postat av: Warnmark -bloggen för dig & din häst

Sv; Tack så jättemycket =)

2010-02-07 @ 09:45:04
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: mikaela,

riktigt fin blogg!

2010-02-07 @ 16:24:07
URL: http://dressyrmuppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0