Lördag 26 feb

Allt gick jätte bra i dag! Först så började jag med att rida Ricky. Red honom i ridhuset och det gick bra! Han var roligt, var första gången jag verkligen "red" honom, annars har jag bara skrittat och ridit ut på honom :) Gjorde grundlägande saker på honom, skänelvikningar, övergångar, tempoväxlingar och så.

Sen när jag var färdigt med honom så skulle jag hjälpa Sabine med att filma och ta kort på hennes lilla b-ponny som hon ska sälja. Det gick jätte bra med det och när vi klara så började jag göra i ordning Missy. Red ut med Emelie och Vickan och det gick jätte bra! :)

Två av det bilder jag tog på Dixie idag :)



Kommentarer
Postat av: minna

Fy bubblan vad söta!! :D hihi jag blev fett glad när jag såg din hälsning ella pella :D

2010-02-28 @ 23:08:33
Postat av: Lovina

Varför ska hon sälja min favoritDixie? :O :P

2010-03-01 @ 09:37:22
Postat av: Elinore

SV lovina: för att hon har en annan ponny nu och kan inte ha två :)

2010-03-01 @ 09:56:03
URL: http://etraningsdagbok.blogg..se
Postat av: Linnea

gud vilken söt ponny!

2010-03-01 @ 23:33:14
URL: http://hastliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0