Lördag 13 feb

I dag gick allt super bra i stallet! Först så började jag med att rida Ricky. Jag, Emelie och Vickan skrittade först ut en liten sväng och sedan red lite i paddocen. Det gick bra och han var rolig att rida, förra gånger när jag red han så skrittade vi bara. Sen vart vi klara med dem så gick jag upp till Missan och började göra iordning henne. Det gick jätte bra, red henne lite i ridhuset idag för att har fått en liten "läxa" att träna på saker som vi gör på lektionern själv. Hon vart jätte fin i galoppen och fick några riktigt fina fattningar från skritt :) I morgon ska jag rida ut med Missan och sen ska jag också rida Diva.

Fick två bilder på Ricky från idag så får ni se hur han ser ut! :)



Kommentarer
Postat av: Moas hästdagbok

Vem är Ricky? Jättesöt :)

2010-02-14 @ 16:28:20
URL: http://moashdb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0