Läsarfrågor och svar

Vad har du för paddar under lindorna?

SVAR: Jag har paddar från Mias som jag tycker är jätte bra :) Har dem i marinblåa, svarta och beige fast använder mest mina beige för dem är mest använda, tycker dem är mycket bättre då haha! Men dem är självklart jätte bra när dem är nya också :)



Vad köpte du smörj produkterna och vad är det för fint träns du har? :)

SVAR: Dem har köpte på lite olika ställen, har inte köpt allt samtidigt utan vid flera olika tillfällen men det är på helt vanliga hästbutiker :) Tror smörj produkterna som jag använder finns på dem mesta häst butikerna :) Lägger upp ett inlägg om mitt träns där jag skriver mer om det :)


Undrar samma, vad har du för träns?  :) kan du inte skriva ett inlägg med din utrustning, märke osv? Tycker du och din ponny har as snygg stil!:)

SVAR: Ja samma här så kommer jag skriva om mitt träns i ett eget inlägg, kommer snart upp :) Ja självklart kan jag göra det! Med min utrustning menar du då allt från min sadel till exmpel lindor, skydd mm? :) Åh tack så mycket, blir jätte glad :D


Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, iallafall sadel och du kan ju visa så mycket utrustning du bara orkar ;D Varsågod tycker verkligen att du har snygga saker på henne! :)

2010-12-23 @ 16:25:13
Postat av: Karro Grape

Jag håller med dig, Mia´s paddarna är mycket bättre när dom är välanvända :D

2010-12-23 @ 22:04:38
URL: http://karrodandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0