Tisdag 24 aug

Red lektion idag och det gick jätte bra!! :D Jag gjorde något nytt när jag redfram henne. Red henne i jätte låg form och red fram ganska så mycket och hon vart super fin och kändes jätte bra.

När jag började rida på lektion gjorde vi lite övergångar och hon skulle inte ändra sin form även om jag byte gångart. Det gick bra och sedan började vi med skänkelvikningar. I början var hon lite seg på min sidförandeskänkeln men tog ett spö så gick det mycket bättre och lyssnade mycket bättre för skänkeln. Galoppen gick AS bra! Skulle vända rättupp och sedan låte henne rinna åt långsidan som skänkelvikning typ och gick as bra :) Passade henne jätte bra :)


Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius -Tävlingsryttare med världens finaste ponny

SV: Tack!:D 220 ^^

2010-08-24 @ 20:54:58
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

Härligt att det går så bra!! :D



SV; Gjorde ett inlägg där jag visar, var en til som undrade! :) så nu är det bara att söka på! :D

2010-08-24 @ 22:24:47
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0