Onsdag 4 aug

Det gick inte alls bra att rida idag men det måste det också göra i bland. Jag rider så slarvigt har jag kommit på och läste nyss på en blogg som gav mig massa inspiration. Sån nu när jag rider ska jag alltid tänka om det är något som inte fungerar - tänk ut vad som är fel, vad jag kan göra åt det och så vidare.. Tänka att det löser sig och så får jag heller inte bli så arg på hästen när allt inte fungerar, hon har inte gjort något fel - bara jag som är så otydlig och ger massa olika hjälper samtidigt, inte konstigt att det blir fel. Nu jävlar - INGET mer slarv elinore!! Så nya tag :)

Dagen motto: NOGGRANNHET!


Kommentarer
Postat av: Jennie

vad var det för blogg? :)

2010-08-05 @ 11:57:46
Postat av: EQUILINE ~

Det undrar jag med ? :)

2010-08-07 @ 18:40:51
URL: http://equiline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0