Läsarfrågor

Lisa Welin -
Får jag fråga vad det var för övning som hjälpte henne att vänta på dig och inte springa ? :)

SVAR: Självklart får du fråga, blir bara glad av frågor :) Jag kan inte kan säga att det var riktigt en övning men jag var tvungen att få henne att lyssna och vänta på mig, utan att hon skulle springa i väg från något som var läskigt eller något sånt. Men det som jag fick henne att vara så lugn var att jag skulle göra MASSOR med halvhalter i yttertygeln samtidigt som jag skulle tänka att jag skulle lägga ner formen och vara lätt i handen. Samtidigt som vi gjorde det här i traven så skulle jag göra övergångar till skritt och då fick hon inte gå upp i formen. Så då fortsätter man att rida i långsammar och långsammare trav tills hon fortfaranade har lågform när man saktar av till skritt. Och det som var så himla bra var att när hon försökte trycka upp formen igen så tänkte jag hela att jag skulle lägga ner formen och göra tusen halvhalter samtidigt. Jag är inte så jätte bra på att förklara men hoppas att du förstår något av det :D Lycka till! 


c ^^ -
Jag har kommit på hur du får till håret så som din kompis gjorde på dig förut, så du behöver inte visa om du inte orkar / har tid. inte för att bara jag vill veta. Nu försvinner kanske en stor tyngd från dina axlar ;)
men du får gärna visa hur du sätter upp håret på tävling och hur du får till det så, har inte du också använt en sånhär blå sammets peli påse med "bling-bling" på ? om du har det kanske du kan visa hur du använde den ? eftersom så många har en sån :p
jättebra blogg! :D

SVAR: Hejsan! okej vad bra, men jag har lovat att jag ska göra ett inlägg om det och det vill jag också, tyckte det var ett jätte bra förslag av dig att jag skulle berätta hur jag göra :) Men det har bara inte blivit av och så har jag så mycket i skolan men jag LOVAR att jag ska fixa det, det kommer! Jag ska tävla nu i helgen, även min syster Emelie så då kanske jag kan ta kort och så :) Ja, självklart kan jag göra det! Tack så jätte mycket :D


Kommentarer
Postat av: Mirjam

ååh det där är så snyggt :O ska också köpa och piffa till i håret :D

2010-05-01 @ 15:24:42
URL: http://sthlmftgotland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0