Fredag 30 april

Hade lektion idag och det gick jätte bra. Vi gjorde och tränade mycket på förvänd galopp på tre serpentiner. Vi började göra det på hela banan med tre stora serpentiner och det gick bra. Sedan skulle vi kolla hur det gick att rida serpentinerna på 40m-banan och det gick faktis mycket bättre än vad jag trodde att det skulle gå :) Vet inte hur många gånger vi gjorde det men hon slog bara om en gång men mina vägar är inte så jätte bra så dem måste jag träna på - få sperpetinerna lika stora och gämna. Men det kändes jätte bra ändå :) Sedan gjorde vi även lite delar från lag 2003 programet med skänkelvikningarna som gick jätte bra :)

På söndag ska vi tävla, wiie är jätte taggad och nu ska jag verkligen rida NOGRANNT!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0