Tisdag, Lektion

Idag hade jag lektion och det gick så SUPER BRA!! Allt bara flöt på hela tiden och hon var så lung och väntade kvar på mig. Vi tränade mycket på öppnor. Först så gjorde vi 10 m volter och ur dom skulle jag fortsätta på långsidan i öppna. Sen efter den övningen skulle jag forsätte med öppnorna på långsidorna men utan volter och när jag hade kommit till mitten av långsidan så skulle jag ställa om och gå in i en skänkelvikning mot medelinjen. Sen gjorde vi likadant fast istället för att gå in i en skänkelvikning så skulle jag fatta galopp ur öppnan och det gick super bra. Har haft så svårt med fattningarna men snart så börjar det fungera. Sen skulle jag galoppera ca 1,5 varav på volten och sedan göra en övergång till trav på långsidan och göra en 10m volt och sedan fortsätta vidare med öppnorna. Sen höll vi på i den övningen några varv. Sen tyckte vi att jag inte behövde rida något mer för att hon gick så bra så då la jag ner henne på stora volter i båda varven.



Hörs i morgon, KRAM!!


Kommentarer
Postat av: Michaela

finfin blogg ellinor! :)

2009-09-22 @ 21:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0