Söndag 25 okt

Idag var det en yttligare en hel och slapp dag i stallet, älskar att vara va i stallet och inte behöva anpassa sig till någon tid eller något. Kom dit vid 12.00 och tog in henne från hagen. Gud vad lerigt det är ute nu. Missy älskar att rulla sig och hennes täcke är så SKITIT!! Helt lerigt, usch :P Sen efter ett tag så mockade jag och gjorde fint i hennes box och sen gjorde jag inte å mycket. Väntade på Emelie när hon red ut för att hon och jag skulle skritta ut sen men Missy och Chelsea fast jag ledde Missy i stället så hon fick vila ryggen lite. Det gick bra, vi var inte ute så länge kanske bara 15 min eller något sånt.








I morgon börjar kursen, wiie ska blir super roligt!! Kommer inte kunna skriva då tills på onsdag för att jag inte kommer att ha någon datan men uppdaterar sen på onsdag och berättar allt roligt!! :)

KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Fabbi

Riktigt söt ponny! Bilden i headern var jätte fin :)

2009-10-28 @ 19:57:22
URL: http://faabbii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0