Måndag 19 okt

Idag var jag och tränade för LUSSAN!! :D :D Åh det var så super roligt och det gick jätte bra. Stalltjejerna isabell och Siccel som var jätte snälla och körde mig och Missy dit ( TACK TJEJER ). När vi kom fram så lastade vi ut henne och fixade i ordning henne. Sen så gick jag in i ridhuset och började skritta fram. Missy kändes jätte bra och lugn och det är skönt med henne att hon blir inte så jätte spänd när man åker till andra ställen. Sen på lektion så tränade vi på det som jag brukar oftast träna på hemma. Lite skänelvikningar, raktrikning, öppnor, mycket galopp och galoppfattningar. Vi testade även att göra lite påbörjande slutor och det gick jätte bra. Lektionen gick jätte bra och Missy kändes verkligen jätte fin och det var super roligt.

Sen efter lektionen var klar så fixade vi i ordning henne och lastade in henne för att sedan åka hem tillbaka till stallet. När vi kom tillbaka så var jag tvungen att vänta på Mamma och Emelie för att dem var fortfarande var kvar hos Lussan eftersom Emelie red senare än mig. Så då mockade jag, borstade henne och fixade alla sakir i lungn och ro.

Fick tyvärr ingen video den här gången men men :) Vi hörs, KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0