Söndag 4 okt

Idag var jag i stallet två gånger. Först vid 12 för att ta in henne från hagen så då var jag inte där så jätte länge och sen åkte vi hem igen för att åka till stallet lite senare när det är lite lungare så vi åkte ut vid 4 ungefär. Jag tog det bara det lungt med henne idag, Emelie skulle skritta ut med Kanyon så då gick jag med henne med Missy så fick hon röra på sig lite. Hon var så söt, hon blev super taggad av vinden eftersom det blåste så sjukt mycket ute idag så hon små travade varje gång när det kom "stora" vindar (haha) :P Vi var inte ute så jätte länge, kanske bara 20 min eller ngt. Sen när vi var tillbaka så mockade jag, bytte vatten och borstade henne. I morgon ska Ludde rida henne, hoppas det går bra. Skulle vilja se när hon red henne men jag tror hon kommer göra det på morgonen och då är jag ju i skolan.. Men vi hörs i morgon , KRAM !

Så här kommer den här veckan se ut;

Måndag: Ludde
Tisdag: Jag, Lektion
Onsdag: Longeras?
Torsdag: Vilar
Fredag: Jag, lektion

... och sen helger får jag se vad det blir men det blir ut i alla fall :)



Bilden är från våran andra tävling på Enskede :D Hon är så sjukt söt på den här bilden, Min lilla älskling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0