Lördag 24 september

I dag blev det både lite uteritt och hoppning för Missan :D Jag och Emelie skulle bara först skritta/jogga ut lite på hästarna. Vi travade även på en lång grus stäcka och Missan kändes super fin!! :) Sen kom vi tillbaka till och Emelie och jag tänkte, nä ska inte Missan få hoppa lite spån säckar på stallbacken :D Haha, ni som är nya här i min blogg kanske undrar vad jag håller på med när jag hoppade spån säckar men vi har gjort det lite då och då förut när vi har hoppat :D Det är sjukt kul och Missy älskar det :D Haha hon är så jävla söt :D Det blev kanske 5 hopp språng på de och ett av de så ramlade jag faktiskt av, haha! Det var när vi la upp till två spånbalar och Missy tog världens största språng och hoppade av tidigare så jag flög lite åt sidan och föll av, haha! Men det gick bra, hoppade upp direkt igen och hoppade igen och då hoppade hon jätte fint :D Sedan så blev jag och Helena (Luddes dotter som jag brukar hopp träna för) lite mer sugna på att hoppa så hon hjälpte mig lite och bärde fram ett litet sockerbit hinder nere på banan som vi hoppade också :D Det gick också jätte bra, hon var super duktig!! :D Hon är en liten hopp ponny Missy, hon tycker det är så roligt :D Bra för hennes huvud också så hon inte blir så tittig.

Ett riktigt roligt pass blev det här :D Emelie filmade även när vi hoppade, ska lägga in det sen när jag får tag i hennes mobil :D

Gamal bild från förra sommaren då det blev lite spån hopp :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0